22. marts 2009

Der er blevet hygget igennem

... og der er også blevet strikket en del, selvom min mand faktisk spurgte, om vi overhovedet havde fået strikket - han har stadig ikke fået helt fat i, at vi sagtens kan strikke OG snakke samtidig ;-) Nøj, hvor var det hyggeligt. Og hvor tiden dog fløj afsted.





Vi kom vidt omkring og fik diskuteret både det ene og det andet. Der var bestemt ikke enighed om alting, men det er jo det skønne ved menneskeligt samvær: Mangfoldigheden, variationerne i tankegang og sindelag - alle de forskellige måder, vi kan finde på at gøre tingene på. Hurra for variationen - det er nu engang mit valgsprog.

Der blev kigget og sammenlignet og gramset på garn.




Det, der skulle beundres blev behørigt beundret. Den der anerkendelse som kun en anden strikkende/hæklende kvinde kan give.




Og det regnede ned over mig med gaver. Tusind, tusind tak, skal I ha´ allesammen. Tak for en fantastisk dejlig eftermiddag. Jeg er allerede klar til næste gang :-)




PS: Jeg har sorteret billeder med hård hånd - visse er blevet bortcensureret ;-)

14 kommentarer:

  1. tdet ser vel nok dejligt ud -skal bare med næste gang

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig hyggeligt ud. Kunne forestille mig, gæsterne gik hæse hjem.
    Jeg kan endda skimte et par "kendte" ansigter, kan jeg lige se.

    Man kan sagtens strikke OG snakke samtidig, undtagen når man tæller... har de erfaret herhjemme. :-)

    SvarSlet
  3. Kvinder kan jo MULTITASKE ;-) Ellers var vi jo ikke taget afsted endnu.

    Tusind tak for en dejlig dag hos dig - Lene. Lækker forplejning, hyggeligt selskab - OG SKØN rød kjole. Er rigtig glad for at jeg fik set den på. Klæder dig så godt!

    Skønne futter iøvrigt - så den godt da vi var på vej ud af døren. Ser lige så lækre ud i virkeligheden.

    SvarSlet
  4. Tusinde tak for en utrolig skøn eftermiddag og så dejlig en forplejning, hvor smagte det bare godt.

    Sikke tiden dog fløj afsted, men sådan går det jo i et selskab som man nyder.

    Tak for hjælpen som vejviser ;-)

    SvarSlet
  5. Tusind tak for skønt selskab og dejlig mad - en virkelig lækker gulerodskage, du havde lavet :-) Jeg synes at det er fantastisk alt det vi når - spiser, strikker, snakker om strik og alt muligt andet, føler på garn og kigger i nye strikkebøger. Det føles som om vi har kendt hinanden altid :-)

    SvarSlet
  6. Det lyder som om I havde en väldig god dag, altid dejligt når man både kan få strikket og snakket og set på hinandens ting.

    SvarSlet
  7. Så gøy det ser ut at dere har det.
    I min klubb er det bare meg som strikker derfor strikker jeg ikke på klubb. hehe :-)

    SvarSlet
  8. Det lyder som i strikkende / snakkende kvindfolk rigtig har hygget jer. God "høst" iøvrigt.

    SvarSlet
  9. Hvor ser det hyggeligt ud. Det er altid dejligt at være til strik-in.
    Sikke nogen super gaver du har fået.
    Merete

    SvarSlet
  10. Tak for en hyggelig eftermiddag med god forplejning og skønt selskab. Tiden fløj jo afsted:-)

    SvarSlet
  11. Nej hvor hyggeligt. Det ser fantastisk rart ud. Det kræver selvfølgelig en amsse erfaring at strikke og snakke samtidigt, men kan man ikke strikke bliver man vist lige forundret hver gang man ser folks hænder strikke samtidig med de laver alt muligt andet

    SvarSlet
  12. Nynne: Dét skal du :-)
    Nette: At afbryde en strikker, der tæller kan være livsfarligt;-)
    Gitte: Ja, vi kan da så og tak for en dejlig eftermiddag :-)
    Helle: Tak i lige måde, Helle - godt der ikke er så længe til næste gang :-)
    Tak, tak, Irene, jeg har det på præcis samme måde :-)
    Samtal från ... : Ja, det er altså dejligt at mødes i "det virkelige liv" :-)
    Snakkemunn: Kan du ikke strikke alligevel? :-)
    Pia: Det er næsten fødselsdag med alle de gaver :-)
    Merete: Ja, at strikke sammen, dét er altså en stor fornøjelse :-)
    Dorthe: Rigtig meget i lige måde, heldigvis er der ikke længe til næste gang :-)
    Karin: Det er nu utrolig, hvad man kan nå på samme tid og hyggeligt, dét var det :-)

    SvarSlet
  13. Jeg siger også tak for igår.
    Hvor var det bare hyggeligt.
    Og sådan en dejligt forplejning vi fik!

    Vi fik da både strikket og snakket så meget at jeg måtte pille et par pinde op da jeg kom hjem :-)

    SvarSlet
  14. Selv tak, Tine. Jeg har jo også prøvet at strikke for langt et par gange, det var også derfor jeg foretog et par ekstra opmålinger :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.