4. december 2008

Striber i lange baner

... jeg mangler altså stadig nogle julegaver, men det lykkedes mig da at blive færdig med dette sæt til min yngste, der garanteret ikke gider kikke med på en strikkeblog :-) Et tørklæde på 1,80 tager jo altså den tid, det tager - ren fjernsynsstrik i rib. Halvhandskerne er bare strikket rundt i glat og opskriften var Gitte så venlig at give mig et link til. Tak for det, Gitte.


Sættet er strikket i Arwetta strømpegarn fra BC Garn i Kolding, så jeg er sikker på, det ikke kradser. Strikket på p.nr. 3. Jeg har brugt ca. 100 g af hver farve.

12 kommentarer:

  1. Fikst sæt og så endda i et ikke-kradsende materiale. Det er jo ikke alle, der tåler lidt krads...

    SvarSlet
  2. Sikke fint et sæt, det skal modtageren nok blive glad for. :o)

    SvarSlet
  3. Sikke da et dejligt sæt.
    Super flotte farver og striber.

    Det er en rigtig dejlig julegave!

    SvarSlet
  4. Fint sæt i rigtige drengefarver!

    SvarSlet
  5. Selv tak ;-)

    Hvor er det bare blevet smart.

    SvarSlet
  6. Sikke nogen lækre farver at sætte sammen. Håber modtageren bliver glad for det
    Merete

    SvarSlet
  7. Nej hvor er det smart. Det sætter da lidt liv på den sure tid. Det bliver en god gave

    SvarSlet
  8. super sejt sæt
    Dejlig gave at få

    SvarSlet
  9. Nu kan jeg da se hvor jeg skal forsøge at bestille sokker måske? :D Jeg fatter ikke at i kan styre de små masker på tynde pinde!!! :)

    SvarSlet
  10. Det er bare et skønt sæt, den måde du har sat farverne samme er bare sejt. Tror at det bliver et hit.

    SvarSlet
  11. Wauaw flot sæt ... og GARNET det ER bare så lækkert ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  12. Tusind tak skal I ha´ allesammen :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.