18. december 2009

Jeg har opholdt mig i en anden verden

... befolket af kaninen Perle, pandaen Peter og Dinosauren uden navn. Der er tale om to hanner og en hun. Alle tilhører de arten Build-a-Bear og trænger hårdt til lidt fornyelse i garderoben her op til jul ;-)

Det er klart, at det ikke må blive for tøset til de to hanner. Derfor har jeg valgt det helt rå sæt til Dinosauren uden navn. Det består af en tyk trøje, en kasket med sømandsknap og benvarmere.



Pandaen Peter er knap så tough, så han får et sæt i blå og turkis. Jeg var bange for, at lusene på trøjen måske blev for tøsede, men pandaen Peter er en mild og kærlig sjæl og slet ikke så rå som Dinosaur, så det går lige an :-)



Endelig er jeg flippet helt ud i forhold til kaninen Perle, den lille hun, der selvfølgelig skal ha´ både kjole med flæse, blomstersjal og shopping taske. Alt sammen i den hotteste lilla og ellers ikke spor dikteret efter restekurven ;-)

Jeg har moret mig herligt og fået tømt en smule ud i restekurven. Nu håber jeg, det falder i god jord - sammen med en lille, lille bitte smule chokolade glider det nok ned!

Så har jeg sandelig også fået en award af Snakkemunn og tusind tak for det :-) Der følger ikke rigtigt nogle regler med, men da Snakkemunn har givet den videre til to, gør jeg det samme her:

Jeg giver den til Irene, som jeg betragter lidt som min "blog-mor", ja undskyld Irene, jeg tænker jo ikke aldersmæssigt, men din blog var én af dem, jeg allerførst lagde mærke til med alt dit fine og lækre strik og osen af hygge, som fik mig til at forstå, hvad en ægte strikkeblog er :-) Jeg har længe villet give dig en pris, men det er altid endt med, at du har fået den andetssteds fra først.

Den anden jeg vil give prisen til, er Britt, hvis blog jeg beundrer stort for de altid gode, underholdende og lærerige beskrivelser af strik og alt, hvad dertil hører. Du deler så flittigt af dit vid og din erfaring og stor tak for det :-)



Inden jeg ønsker god jul, for jeg aner ærlig talt ikke om jeg får tid til at lave flere indlæg inden jul, vil jeg lige vise adventsgaven fra 3. søndag i advent, for det er garnkram ud over det sædvanlige. To bundter håndfarvet Dream in Color i farven Nightwatch (hvor jeg elsker de navne ;-))



Rigtig glædelig jul til alle, der læser med her :-)

Faktaboks
Design: Tillæg til Hendes Verden, nr. 6, 2009 og nr. 48, 2009
Garn: Diverse rester
Garn fra lager: Ja, i den grad :-)
Anvendt: Ca, 100 g
Farve: Blandede :-)
Købt hos: Alle mulige
Pinde: Addi Click, der stadig fungerer til ug, str. 3,5 og 5
Str. Build-a-Bear
Ny teknik: Ingen, men hvor er det hyggeligt at strikke så småt :-)

27 kommentarer:

  1. Så nydelige, søte små plagg du har strikket. Det er vel rettmessig at de blir kledd opptil jul slik som vi andre. Du skulle jo hatt et før og etter bilde. Ha emn koselig kveld. :-)

    SvarSlet
  2. De er meget søde de sæt du har lavet. Glædelig jul til dig og dine.

    SvarSlet
  3. En dinosaur uden navn ?? Det kan i hvertfald ikke være en pige, der er ejermand der - her i huset bruges der dagevis på at overveje navne, når en nu BAB skal erhverves. Skønt tøj du har strikket, er sikker på at det vil bringe lykke

    SvarSlet
  4. Det er nogle rigtig søde stykker tøj du har fået lavet. De vil helt sikkert falde i god jord.

    SvarSlet
  5. Sikke nogen søde sæt du har fået strikket. Det skal nok falde i god jord.
    Glædelig jul til dig og din familie.
    Merete

    SvarSlet
  6. Jeg elsker også det garn :)
    Købte noget i farven 'Cocoa Kiss' for noget tid siden - nom nom nom.

    SvarSlet
  7. Aj hvor soedt - altsaa kun toesetoejet ! Resten er selvfoelgelig sejt ;-))

    SvarSlet
  8. Tror Lise ville elske at være i familie med dig.
    Måske jeg skal forsøge mig, hvis jeg får tid - ellers er der jo også en fødselsdag i februar.
    Virkelig nogle fine kreationer du har lavet.

    Jeg falder også for de skønne navne som både garn og opsrkifter har. Dit garn ser super flot ud.

    SvarSlet
  9. Fine sager til BAB og lækkert garn du har scoret dig

    SvarSlet
  10. Hvor ser det sjovt ud med de dukketing- det må være mægtig skægt at være i gang med og skønt at få ryddet op i restekassen

    SvarSlet
  11. Perle, Peter og Dino bliver ellevilde!
    Det er simpelthen super fint, det du har lavet.

    Jeg elsker også at lave bamse/dukketøj. Man får brugt rester og man er hurtig færdig, men man kan samtidig lave en masse finesser.

    Meget meget smukt garn du har fået!
    Jeg glæder mittil at se hvad du får lavet af det :-)

    SvarSlet
  12. Gudehvorhyggeligt.
    Dejlige gave at få.
    Tillykke med prisen og god jul.

    SvarSlet
  13. Uff, endnu engang bliver jeg ramt på mit ømme punkt. - Det dér tøj til de bamser...

    Sikke fine sæt, de skal nok falde i god jord. :-)

    SvarSlet
  14. Eiiiiijjjj, jeg takker for den fine pris - jeg er dybt beæret!! Og så fra dig - du gør da ligepræcist det, som du roser mig for.....og min blog er ikke såååå livlig lige nu - men det kommer - for nu har jeg ju-hu-leferie....
    Skønt bamsekluns, i øvrigt!
    KH Britt

    SvarSlet
  15. Åh, hvor er det sødt bamsetøj! De børn bli`r bare sååå glade!Og tusind tak for den fine pris og ikke mindst ordene, der følger med. Jeg bli`r altid så glad for sådan en pris, for Blogland og ikke mindst søde og opmuntrende kommentarer fra dig reddede mig fra selvmedlidenhed i forbindelse med svær sygdom og fik mig til at være den jeg er i dag - en glad strikker, der har fået så mange nye dejlige bekendtskaber. Tusind tak Lene!

    SvarSlet
  16. Det tøj kan da vist kun gøre glad. Rigtig god jul til dig også.

    SvarSlet
  17. Ej for fint bamsetøj, og så har det taget lidt af resterne, det er så dejligt. Og lækker gave du har fået. Og ønsker dig også en glædelig jul, og flere gode indlæg fra din side i det nye år.

    SvarSlet
  18. Sikke da nogle skønne sæt du har fået strikket, og ja det er jo sjovt at lave sådan noget småt noget.

    Skøn adventsgave du har fået, navnene på de forskellige garner er skønne, ligesom de forskellige opskriftsnavne.

    Glædelig jul til dig og dine kære !

    SvarSlet
  19. And now a question rose inside your head that which sort of set is perfect for the health and fitness.


    My web blog - click through the next post

    SvarSlet
  20. This magic workout is aptly named Push-Backs and it includes pushing away through the table somewhat before that you just typically
    would.

    Here is my webpage: http://www.getfitnstrong.com/adjustable-dumbbells/7-reasons-adjustable-dumbbell-set/

    SvarSlet
  21. As someone that applied to operate out in a gymnasium,
    I'd a great deal instead perform weight-training physical exercises with excellent form than cheating.

    Feel free to surf to my web-site; bowflex dumbbells 552

    SvarSlet
  22. Initially created by conditioning qualified Jack LaLanne, and improved by health club supervisor Rudy Smith, who then put in it in his fitness
    center, the fundamental Smith equipment includes a vertical rack which enables a barbell to become lifted and
    decreased between two guiding uprights.

    Look into my blog post: more helpful hints

    SvarSlet
  23. It operates which has a target zone settings alerting you when
    you go beyond and under your target during a exercise routine.



    My web blog :: http://www.getfitnstrong.com/bowflex-dumbbells/bowflex-selecttech-dumbbells-ultimate-home-exercising/

    SvarSlet
  24. Since it can be tricky to try and do a movement incorrectly, the likelihood is very good that appropriate type will probably be used.


    My blog post - weights and dumbbells for sale

    SvarSlet
  25. So it the kids need these for expansion, most undoubtedly
    older people would wish them at the same time to remain wholesome.


    Have a look at my web site - bowflex selecttech 552

    SvarSlet
  26. Fruits are an superb solution to satisfy your sweet tooth.

    Feel free to surf to my website adjustable dumbbell set

    SvarSlet
  27. If you'd like to try and do it my beloved way, possess a buddy sit on the edge on the bed or couch to include a tiny bit of bodyweight.

    Here is my site - bowflex selecttech 552 dumbbells

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.