8. november 2009

Strik-in og de sølle sokker

I går bød dagen på strik-in og det er jo altid hyggeligt, selvom vi kun var ca. halvdelen af hvad vi plejer. Vi var på besøg hos Birgitte (der ikke blogger) i hendes fine nyrenoverede hus med den mest vidunderlige udsigt. Da Birgitte ikke har en blog, besluttede jeg at tage et par billeder, men de blev desværre ikke særligt gode, uskarpe næsten allesammen.


Vi blev vartet op i alle ender og kanter af værtinden, der sidder her til venstre og strikker på et dejligt lilla sjal. Tak for god forplejning og hyggeligt selskab, Birgitte :-) Beklager billedkvaliteten!

Måske kan du ane den flotte udsigt ud over de åbne vidder på billedet her.

Og nu til noget helt andet. Som jeg skrev i forrige indlæg, har jeg kun strikket et par sokker i år og det er på tide det bliver dokumenteret. Særligt kønne er de ikke og da jeg sagde det til min mand, måtte han jo spørge: Benene eller sokkerne? ;-)

Faktaboks
Design: BC sokker - gratis sokkeopskrift - helt enkle sokker
Garn: Sock Wool, 75% superwash uld, 25% nylon
Anvendt: 64 g
Garn fra lager: Ja
Farve: sw18, Efterårsblanding
Købt hos: BC Garn
Pinde: 2,5
Str. Herre
Ny teknik: Ingen
Bemærkninger: Ganske hæderligt at strikke med, men jeg synes ikke farveforløbene er særligt kønne.

5 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud, og sikken udsigt. Man kan næsten mærke "friheden derude" bag skærmen. Mon ikke det var benene :-) Fnis.

    SvarSlet
  2. Hvor er det dejligt at læse om strik-in. Det er super hyggeligt og det er kvalitets tid.
    Merete

    SvarSlet
  3. Tak for i går. Det var hyggeligt selv om vi mødte frem i reduceret antal - det kunne vist godt høres på støjniveauet...
    Du har ganske ret i at Birgittes udsigt over markerne er ganske forrygende.

    SvarSlet
  4. Lyder til at det var en rigtig hyggelig eftermiddag.
    Ærgeligt at der kom afbud, men kender jeg jer ret, gik det nok alligevel :-)

    Åh, den udsigt, den har jeg nydt ved en anden lejlighed. Den er fantastisk!

    Super fine sokker, men kan godt se hvad du mener med farven.
    Men det lyder til at modtageren ikke har bemærket det! :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.