8. juli 2008

Kun ren selvdisciplin og lange køreture...

...som passager i bilen har holdt mig kørende med denne her. Men nu er den færdig!
Der kommer til at gå lang, lang tid før jeg strikker i ren hør igen! Men jeg tror, jeg bliver glad for den.

Marineblå, lige under knæet, enkel - hmm - tjah ord som tækkelig (ja, hvor har jeg det fra) begyndte at husere :-) men så må man jo bare tage de rigtige sandaler på :-) Og okay måske er jeg nødt til at gøre den mere "tækkelig" med et skørt for den er faktisk hamrende gennemsigtig! Detalje ses nedenfor



Strikket i "tyk hør" fra garn.dk på p. 3,5. Vægt præcis 313g :-)

6 kommentarer:

  1. Det er da en elegant lille sag du der har fået lavet.

    SvarSlet
  2. Den er meget smart og elegant:-)

    SvarSlet
  3. Tjekket nederdel:-)Men du har nok ret i,at der skal et skørt indenunder:-) Hvilken pindstr. er den strikket på?

    SvarSlet
  4. Tak, det er altid dejligt, når der også er andre, der synes om det, man laver. Jeg må have syet et skørt snarest muligt :-)

    Til Irene: Den er strikket på p. 3,5. Jeg var meget nervøs for, at hør´en skulle blive for hård, hvis jeg gik længere ned i pindstr. Men så ville den måske have været knap så gennemsigtig :-)

    SvarSlet
  5. Rigtig flot nederdel du har strikket. og velkommen til webstrik.

    SvarSlet
  6. Tak for det :-) Jeg synes også din blog ser rigtig spændende ud og har tilføjet dig til min liste :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.